ÚJ KAWASAKI AXIÁLDUGATTYÚS SZIVATTYÚK: LINK

AXIÁLDUGATTYÚS SZIVATTYÚK JAVÍTÁSA: LINK

Egy kawasaki szivattyú javítása kapcsán kereste meg cégünket egy ügyfelünk. Ügyfelünk elmondta, hogy a szivattyú háza megsérült és úgy tűnik hogy nem külső behatásra, hanem belülről károsodott oly módon, hogy az a második tag öntvényházán egy 6cm átmérőjű lyukat ütött. Telefonbeszélgetésünk végén arra jutottunk, hogy személyesen hozza be szivattyúját irodánkba. Az egyértelművé vált hogy ez a hiba nem egy mindennapi- “kicsit erőtlen a szivattyú”-típusú hiba.

Kawasaki szivattyú

(Kawasaki szivattyú)

Iker axiáldugattyús szivattyú

Egy JCB 220 JS munkagépen dolgozott, iker axiáldugattyús szivattyú, öntvény háza nagy valószínűséggel nem menthető, mivel darabok törtek ki a forgattyúsházból. A gyári új szivattyú(???) nem biztos hogy egy 10 éves gépet üzemeltető  akarja tudni hogy mennyibe kerül.. Összetett, és kompakt szerkezetek, de megfelelő szakértelemmel, ill. pontossággal lehet javítani őket szakműhelyben. A javítás költsége az esetek túlnyomó részében európai beszerzési árakhoz viszonyítva az új szivattyú 50-70 % -a.

A kawasaki szivattyún állapotfelmérés után a következőket állapítottuk meg: 

– A szivattyú belső szerkezeti egységein durva töréses sérülések láthatóak
– Szinte az összes belső alkatrész sérült
– A tengelyek bordázata erőteljesen kopott
– Az első szivattyú tag házából kitört egy darab, csere szükséges
– A szivattyú komplett belső cseréje szükséges
– A keletkezett fémtörmelék elszennyezte a csapágyakat, ezért az összes csapágy cseréje szükséges
– Összeszereléshez új tömítéskészlet beépítése szükséges

Mintha egy újat építenénk…

Szétszerelt Kawasaki szivattyú

 

(A szétszerelt Kawasaki szivattyú)

Cserélendő:

hengertömb, dugattyúk, vezérlőtárcsa, visszahúzó tárcsa, golyóvezető, billentő tárcsa, billentő tárcsa ház, rugók, tengely, szivattyúház, teljes csapágy- és tömítéskészlet. 

Hogy mennyi???

A kawasaki szivattyú javításának  költsége – így, hogy majdhogynem minden elemét cserélni kellett, ráadásul új gyári alkatrészekből - cirka 2 millió forint lett. Természetesen sejtettük, hogy Róbert nem fogja megrendelni a javítást, hiszen a gép piaci árának fele.  Ettől függetlenül elküldtük ajánlatunkat, majd telefonon is felvettük a kapcsolatot Róberttel. Szerettük volna megkérdezni, hogy érdekelné-e egy, az eredeti paramétereivel rendelkező ipari minőségű utángyártott szivattyú. Természetesen igenlő választ kaptunk.

Kawasaki utángyártott szivattyú?

Partnerünk egy Kawasaki szivattyúkat ill. azok alkatrészeit gyártó cég, akik kiváló minőségű termékeikkel egyediek az “AFTER MARKET” piacon.

Új Kawasaki szivattyú

(Az új Kawasaki szivattyú)

Partnerünktől a Kawasaki szivattyúra kért ajánlatban 18 munkanapos szállítási időt adott meg, mely a kialakult járványügyi helyzetben módosulhat. Ajánlatunkat ennek ismertetésével küldtük el Róbertnek, aki így is elfogadta azt mondván: ezt el kell fogadni, sajnos ezek a hátráltató tényezők mindenkit érintenek, és Ő is türelemre inti munkatársait, partnereit. 

Az átvétel

A szivattyút három nap késéssel tudták elindítani, ugyani a reptereken, és a repülőgépeken elsőbbséget élveznek az egészségügyi termékek. Ebből kifolyólag a szivattyú a megrendelés követő 20. munkanapon érkezett meg központunkba, mely azonban nem jelentett gondot ügyfelünk számára. Róbert személyesen vette át a kitűnő minőségű utángyártott szivattyút, melyre 1 év szavatosságot vállaltunk.

És tökéletesen működik. Miért? – Mert a rendszer ki lett tisztitva, mert le lett cserélve a hidraulika szűrő és mert hidraulikus szakember üzemelte be. Ezek elengedhetetlen beüzemelési feltételek, melyek minden szivattyú beszerelésére ill. beüzemelésére vonatkoznak.

Szeretnénk segíteni

Ha önnek is problémája van hidraulikus berendezésével, meghibásodott munkagépe, vagy csak segítségre van szüksége bátran keressen bennünket telefonon, online, vagy akár személyesen irodánkban is.